notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

the end of an era

Kategori: den eviga monotomin

Sista natten i Flemingsberg är nu förbi!
Flyttar på fredag.. men ikväll åker jag till landet och kommer hem på fredagsmorgonen!
- Idag hoppade jag föreläsningen för att hinna packa klart innan fredag.. det mesta är nu i lådor och påsar. Bara sängkläder och lite småsaker som kvar.
 
Om en halvtimme ska jag åka till jobbet :)
- Kommer antagligen hinna hem mellan och hämta väska och såå.. tvivlar starkt på att jag jobbar till sju ikväll ^^ så kaanske kommer åka förbi nya lägenheten med lite saker efter jobbet :)
Är så jääkla nyfiken på hur det ser ut nu när köket är klart :p haha.. men ja, vi får se =) 
 
Igår var världens bästa tisdag typ!
Gled in på jobbet runt nio - tog lunch vid 11, jag och mamma unnade oss långlunch (1,5 h).. promenerade i en timme och sedan bjöd mami på lunch :D Jag åt vegolasagne - med feta och spenat! Drog från kontoret vid fyra .. skulle nämligen möta Anna inne i stan :) Vi shoppade (åt mig), så nu har jag något att fylla garderoberna i nya lägenheten med :D - Har ju varit så dutti på att rensa ut allt gammalt!
Runt sju hade vi bokat bord på en asiatisk resturang på Östermalm, som har sjukt god mat!! Det blev även fördrink och några glas vin :) Hur trevligt som helst! 
- Avrundade dagen med att dra hem till Tottie och dricka lite folköl :P hahaha.. sedan åkte vi hem till mig och sov i min lilla studentlägenhet en sista gång!
 
På fredag kommer Agnes hem från Asien :D
Komemr bli en awesome helg känner jag, lite spontant!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: