notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

kaffe <3

Kategori: den eviga monotomin

God onsdag :)
 
Även idag arbetar jag hemifrån.. nu är det dags för kaffe igen :)
Tog sovmorgon till halv sju idag.. det var trevligt.. fast haha, jag vaknade kl 5 och insåg att jag inte hade ställt alarm - så gjorde det då!
- inatt var typ sjuhundraåttiotredje natten i rad som jag vaknade av att jag sov på armarna.. så de sov.. hatar när armarna sover.. de är så tunga och konstiga :S
.. sååå det vore trevligt om mitt sovande jag ville sluta sova på mage med armarna under sig..
 
Agnes kommer hit runt tolv för att överlämna sin väska (som jag ska låna till interrail-resan), så vi ska väl antagligen dricka kaffe och snacka lite också :)
 
Efter lunch kommer Tottie hit och pluggar medan jag arbetar! :) 
- Gissar nästan på att hon kommer sleepa over! hoppas det .. vi har inte setts sen.. för aslänge sen!!! 
 
Har även försökt övertala fröken Rebecca att svänga förbi efter jobbet (; så kan ju hoppas att hon orkar det :D mihi..
 
Social dag - YAY :D
 
Igår var Sara hos mig på middag :)
- Vi bokade två nätter i London - Camden.. på ett billigt hostel! :D
Så nu är boende i Storbritannien bokat.. shit va kul det kommer blii!! YAAY - det är bara 1,5 vecka kvar tills jag åker :O
 
Men innan dess ska jag fylla år, för det gör jag nästa torsdag :D
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: