notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ännu en ny vecka!

Kategori: den eviga monotomin

Ännu en arbetsvecka framför mig.
.. ja, den eviga monotomin..
 
Fast idag ska jag klippa mig :D
- som jag har längtat!!
.. och nu blev det Lets Dance med Bowie på radion - så lite glad måste man vara ^^ eller så är det kaffet som kicka in helt plötsligt :P
 
Helgen har varit braa.. fast jag tappade lördagen.. ;(
Detta för att jag och Alexi skulle dricka lite vin hemma hos mig.. såååå vi stod på Harrys kvart i tre och beställde drinkar :) japp.. vi råkade åka in till stan runt ett-halv två xD
.. såå vi hamnade på Harrys!
Det var faktiskt kul :D massa gamla bekanta (och en aspackad Jackie som redan hade ramlat i trappen och var nära på att bli utslängd xD).
 
- Du har blivit bra polare med min syrra nu alltså? (Kron)
- Ja hon är fan asskön! (Jag)
- Det är bra det.. (Kron)
- .. och jag ska lära henne allt jag kan!
- det är braa.. ELLER NEEEEEEEJ!! .. du får bara lära henne det bra!
(Kron... som om jag skulle kunna dåliga saker ;) )
 
Alexi skulle sova hos mig, och när vi gick hem/mot centralen så mötte vi en kille som gjorde oss sällskap! Han bjöd på wiskey och försökte lära mig kampsport.. men råkade mest slå mig i huvudet xD.. dagens lärdom: flytta inte på dig när folk ska demonstrera slag - för då finns risken att de träffar... hehe...
 
Så lördagen resulterade i bakfylla på rödvin, öl, redbullvodka och wiskey.. ont ont ont i huvudet. Kunde inte resa mig på hela dagen.. låg mest inlindad i ett täcke på golvet (i fosterställning) och kollade på Vänner. På kvällen åts det sushi.
 
På söndagen var jag däremot pigg :D
Vilket var tur: klockan elva skulle jag vara hos farfar och äta lunch! Sedan ta med mig mina bröder (två av dem i alla fall) till Gröna lund!
.. vi åkte karuseller från ett till fem typ.. sedan bar det av hem till pappa för att äta middag :)
 
nä nu måste jag jobba..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: