notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hej igen.

Kategori: den eviga monotomin

Jag vet att jag inte har skött mig blogg-mässigt den senaste tiden :P
 
Ursäkt nr 1: Jag var ute och reste i fem veckor.
 
Ursäkt nr 2: Jag var ute och reste i FEM veckor, snacka om att jag har mycket att berätta.. var börjar man?
 
,.. men jag ska skärpa mig :)
Börjar med att lägga upp en bild från resan:
 
 
Dublin - vi åkte turistbuss. I regnet.. två dagar i rad xD haha.. näh vi kom inte på något bättre (och biljetten räckte i två dagar). hehe.. så vi lärde oss att Arthur Gunness hade 21 barn!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: