notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Glad påsk - livet för ett skilsmässobarn med sex syskon!

Kategori: den eviga monotomin

One set go!
 
Snart ska jag ta mig in till stan för att bli upphämtad med bil av Rikard och Therese, vi ska på syskonlunch hos älsta syrran :) 
- Det är lite mulet.. hoppas det går över snart; för vi ska grilla! :p .. och efter det påskpyssla lite :)
 
Efter syskonträffen ska jag och Rikard åka vidare mot Mariefred (japp landet, och nästa familjeträff). Kommer hänga där - dvs äta massa mat och godis - 9till på söndag :)
.. Hoppas verkligen på fint väder på landet..
 
På söndag bär det av hem till mamma, där ska vi hjälpas åt att laga ännu mer påskmat.. ääättaaa... dessutom skall vi fira att Therese fyller 19 nästa vecka :)
 
På måndag kommer en ny tradition träda i kraft: jag och Agnes ska göra kinder-glass-ägg :D det kommer bli den bästa traditionen EVER!!
.. japp... vi ska fylla kinderägg med dimeglass :D
 
Nu måste jag kila - pååååsk!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: