notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

vardag

Kategori: den eviga monotomin

Tisdag, rastlös och hemma... jag har jobbat hemma hela dagen.
Ikväll kommer Tottie hit, det kommer bli awesome.
- Eller egentligen har vi inte bestämt var vi ska vara.. vi ska ses i alla fall :D
 
Vad gjorde jag i helgen? Det var ju halloween, vilket inte direkt rörde mig i ryggraden ^^ såå i fredags var jag hemma och sov - 12 timmar: i torsdags blev det några öl och 2 timmars sömn - så hade en del att ta igen :P
.. i lördags åkte jag ut till mamma och umgicks med familjen :) alla syskon var hemma!! Hur mysigt som helst!
 
I söndags träffade jag min för andra gången på 23 år.. första gången var i våras ^^ han var i alla fall hemma hos lilla mamma och åt lunch i söndags :)
 
...oooch igår började arbetsveckan. Ägnade dagen åt fakturering och liknande, och kvällen åt att hänga på Folkuniversitetet: började en kvällskurs i bokföring och redovisning :)
.. hehe det var mest att rita kontoplaner och sådant som jag lärde mig i gymnasiet. Såå hoppas på lite mer utmanande grejer nästa vecka.
 
I veckan ska jag ... jobba... försöka få in lite träning.. hjälpa lillebror med läxorna .. och hänga med lite folk :) som sagt är det Tottie-Tisdag idag :D .. imorn ska jag och Sara hänga, första gången efter resan :O haha.. sedan hoppas jag på att få se en skymt av Agnes och Jannike också!! o juste Lilla Celina och jag har planerat in en middags-däjt också :) japp.. man ska hålla sig sysselsatt :P
 
Funderar lite över järnvärdena i blodet .. är så jäkla trött hela tiden! :/ .. ah hade låga värden när jag var yngre.. och vet inte om jag äter tillräckligt järnrik mat ^^
.. överväger att kolla upp det ... hehe.. någon gång.
 
Nä nu ska jag nog åka till Liljeholmen och handla mat (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: