notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

torsdag är alltid den tråkigaste dagen

Kategori: den eviga monotomin

Sitter vid min nya arbetsdator :)
Ska snart ha ett möte med en datorsnubbe.. han ska installera en melj till mig.. så japp, snart är man mer anställd i pappas företag.. haha.. blir tredje generationen av administratörer, från flera håll typ (mormor och mamma - för hundra år sedan - sen Viola/farfars fru och Anna/pappas fru .. och nu Anna och jag).. och om jag har förstått det hela rätt ska brorsan bli något.. ute i produktionen till hösten.. mmh så kan det vara..
... ska snart komma igång med frilansandet.. för annars kommer jag nog bli lite för bekväm i detta..
 
Jag är hungrig.. så ska väl ta lite kaffe.. och vatten..
 
Får se vad som händer i eftermiddag.. troligtvis ingenting, tränade imorse.. såå ska väl köpa pepparrot och laga någon rolig maträtt kanske.. kika lite på vänner och ta det lugnt! OM INGENTING ROLIGARE ERBJUDS.
 
Igår var jag och Sara på stan.
- Jag köpte en lila hatt :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: