notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tidsfördriv i väntan på bussen

Kategori: den eviga monotomin

Fredag igen.. men helg får man inte när det är tenta imorn.. bokslutstenta..
 
Idag har jag pluggat hela dagen, i princip.
Har även planterat blommor på balkongen.
Och nu ska jag strax åka och träna.
 
Men jag måste säga att pluggandet har gått över all förväntan, känns som det mesta sitter.. så ska kolla igenom allt igen efter träningen.. och sedan igen imornbitti, eftersom tentan är klockan ett.
- Japp, det betyer att jag går upp typ sju, käkar frukost och efter det pluggar fram till nio-snåret.. sen ska jag träna, man behöver lyfta skivstänger för att aktivera huvudet när tentan är på eftermiddagen.. typ..^^ 
 
Bara en vecka kvar till ja sitter i Nice med Jannike :D
Det känns bra att ha något att se fram emot när man blir rånad på sin helg nu såhär när solen skiner... fast bokslut är ju också kul, eeeellleeer?
 
Nä, buss, nu. Trääning!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: