notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Torsdags-öl och nu är det fredag

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Jag satt hos pappa, hjälpte lillebror med läxorna.. såg ut som skit för att vara ärlig: jag skulle ju bara hemifrån-till pappa - hem. MEEEN så ringde Jannike!
 
Hon hade en lång dag på jobbet och ville ses på en AW :)
- så jag och mitt osminkade ansikte samt slarvigt uppsatta hår mötte fröken Jackie utanför Ankaret runt halv sju. En öl blev fem :) Vi har ju alldeles för trevligt när vi ses, och har alltid så mycket att prata om. Detta trots att vi pratar i telefon varje dag!
... men vi åkte hem runt halv elva - för Jannike skulle upp tidigt och jobba.. så det var ju duktigt i alla fall :)
 
Idag är min arbetsuppgift att möta Anna i Skärholmen halv elva: vi ska till IKEA :D
.. i och för sig för att handla nya kontorsmöbler.. men i alla fall; känns som en helt okej arbetsdag!
 
Kvällen skall spenderas med Tottie, på fest hos Martin .. såå vi lär väl hamna på Harrys, om inget annat mirakulöst händer :P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: