notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ja fyfan..

Kategori: den eviga monotomin

Snart är helgen slut... det har gått fort.. trots att vi fick massa extra helgdagar.. påsk..
- Jag synkroniserar pluggande av bokslut med storstädning idag. Jaajaa jag ska sluta vara duktig snart ;)
men måste klara tentan.. o min odiagnostiserade ADHD tillåter mig inte att endast plugga.. och städa måste man ju alltid.. JAG SKURAR HELA LÄGENHETEN.
 
Det roliga men hela städprojektet är att jag fick ideen genom att jag har köpt en matta till köket.. sååå därför började jag med att skura den andra delen av lägenheten... vardagsrummet och badrummet är klart.. hallen står på tur.. (sovrummet är så knepigt att skura - då det är en stor jävla matta i hela rummet/under sängen - så där damsuger jag bara). Så jag ska snart städa köket så jag kan lägga in den nya mattan.
 
Vädret måste man ju prata om också.. det är sjukt fint :)
Sol, 20 grader osv osv...
Lagom till min tenta är över lär det väl ha börjat regna och vara ständigt gåmulet.. kan man ju anta.. fast, FAST, nästa torsdag drar jag och Jannike till Nice - och där får det bannemig vara sol!!!
 
Pluggandet livar jag upp med att skriva med färgpennor - det är en bra studieteknik, MEN framförallt roligt :)
 
Tentan (på lördag) ligger jäkligt lägligt eftersom jag ska till Nice - och bör spara pengar.. så om jag slutar beställa kläder och inredning så skulle jag sparat pengar till det!
- Men det är mycket dyrare att gå på krogen än att köpa massa saker :p
 
Nu får det vara nog.. nu ska jag städa och plugga :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: