notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

2014

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Nu sitter man på jobbet igen.. men ska fakiskt sluta inom en timme :)
- Min dator är tillbaka (jaa den gick sönder och fick åka på rehab till tyskland över jul).
 
Nu är det alltså dags att sluta vara onyttig.. igen... haha.. har hela veckan funderat på att ta mig till gymmet. Har inte lyckats än.. och någonting säger mig att jag kommer hitta på något helt annat även idag.. det är ju trots allt fredag :)
 
Inte för att jag alls är sugen på att gå ut.. meeen man ska aldrig säga aldrig.. öl eller träning... eller inget av det :) den som lever får se..
.... Här sitter jag med mitt lila hår och väntar på att pappa ska komma tillbaka till kontoret. Ja, han ska köra hem mig när han återvänt :P skööönt.. så man slipper släpa två datorer genom halva staden :)
 
Jag har som vanligt inte speciellt mycket på hjärtat.. kan berätta lite om nyårsafton kanske =) 
Sara kom hem till mig på dagen, hon färgade mitt hår och sedan åt vi lunch (sallad med räkot och fetaoströra).. samt tog några glas vin :) Hon hjälpte mig välja kläder: det blev tillslut en prickig klänning!
.. senare åkte vi mot liljeholmen där jag mötte upp Agnes, Liv och Hanna (medan Sara åkte vidare på egna äventyr).
 
Den lilla skara jag mött upp åkte hem till Agnes vän Jackie, hemma där var även Kim :) Vi drack sjukt mycket champagne och åt en mycket god middag! Jag åt hummer till förrätt samt hirsbiffar med fetaost och soltorkade tomater till varmrätt (det var lite olika rätter på grund av vegitarianism) - och till efterrätt blev det chokladmousse.. nam nam =)
 
Senare på kvällen tog vi en taxi hem till Agnes, stackars chaffisen.. vi satt och skrålade Boheimian Rapsody i baksätet... Freddie Mercury vände sig i graven .. haha..
 
Hem till Agnes kom även Jannike och massa annat folk :) Vi drack grogg.. och vid tolvslaget beskådaes fyrverkirier (hur fan stavas det nu då?) .. jag var då ikädd gummistövlar ^^
 
Kvällen avslutades med att jag och Jannike ramlade hem till mig.. åt ostpaj och somnade :P haha..
 
Nu är det ett nytt år.. så att ni vet :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: