notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

söndag.

Kategori: den eviga monotomin

Jag och Emy har varit på IKEA nu på förmiddagen - jag köpte lite glas (såkart).. och massa saker :p kommer inte riktigt ihåg.. jo juste en ny stekspade, ramar, en magnet-grej till knivar.. och säkert massa mer =)
Sedan åkte vi och lämnade det i min nya lägenhet :D eller ah i förrådet - den är ju inte riktigt klar än, så tänkte låta dem ta bort pappret från golvet.. och montera klart köket innan jag flyttar in alla mina saker :p haha..
- Men de får sno sig på! Jag har nämligen adressändrat, på fredag kommer posten till nya lägenheten! :D
 
Jag sitter hemma och kikar på På väg till Malung, det kan vara ett av det mest bisarra program jag sett.. dansband och bönder.. vet inte riktigt vad underhållningsvärdet är - men man fastnar ^^ tror att det kan vara samma slags program som Ullared och Böda camping, fast på SVT.. har dock inte sett de programmen - men detta är som jag föreställer mig att de är.. haha.. så inte min grej. Jävlvar: vem vet mest går på 2an nu :O varför har jag inte bytt tidigare xD
 
Nu måste jag koka kaffe, känner att det är brist på koffein nu..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: