notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

men OJ då.

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Jag och Tottie har fan pulled a Freaky Friday.. hon är bara duktig hela tiden.. och jag ehm.. försover mig/skiter i att gå upp och festar som det inte funnits någon morgondag!
 
Ja helgen var rolig - så pass att jag inte kom upp ur sängen måndag morgon.
I fredags åkte jag i och för sig till landet, bakade och var social med familjen :) Viktor fyllde 12 i söndags, men vi hade kalaset i lördags. På dagen. Runt fyra fick pappas kusin köra mig till tåget, då var det bara att ruscha hem (redan lätt berusad), duscha, byta om och slänga på sig ett ansikte: med ett glas rosé i högsta hugg!
 
Jag kom till Mira en timme "sent".. men fick grilla i alla fall: ah eller Mira fick äran att grilla min lax åt mig! ^^ YÄSS.. grillad lax och rosé, fint ska det vara xD .. o dessutom satt vi på Miras takterass och hade det trevligt.. när det var dags att dra mot Odenplan och RoQ var jag nog mer packad än vad jag förstod ^^ Jannike och Znusen var redan framme när vi kom - och om man nu kan lita på Jackies uppfattningsförmåga så var jag tydligen ganska full.. kanske kan gå med på det.. men minns starkt att jag var så stolt över att jag inte hade blivit så packad på förfesten ^^ hahaha...
 
Kellermesiters spelade, sista gången med Prästen och Kongo.. de var så duktiga så :)
- Jag spelade också, fast biljard.. där igen får man kanske lita på Jackies omdömme: jag var för full för att pricka .. men kröp på borden gjorde jag :P hahah.. fiiiint.. Japp: jag och Jackie var team drunk.. och tror att Znusen och Daniel var team ribs (?) ... hahah
.. Jackie skulle inte dricka så mycket - så det blev väl bara 6 öl och en FYRA grogg ;) hahaha... vi kom på att man inte alltid måste beställa en sexa.. men ah hehe.. välbehövligt var det allt :P
- Självklart efterfestades det också! Jag och Prästen förjde med hem till Kongo och Alexi .. drack massa wiskey och Kongo somnade i soffan xD .. Då var det dags att åka hem till mig och dricka mer vin .. aah det var viktigt.. söndagen blev kort. haha
 
På kvällen kom Tottie på besök en stund för att se min nya lägenhet - vi åt middag och jag var sjuk av bakfylla ^^ Somnade sedan i soffan.. kollade lite filmer och sedan gick jag och la mig..  och kunde inte komma ur sängen på måndagen. Ja jag missade hockey-vm, hörde att vi vann! YAY us.. hejja hejja..
 
På måndagen hängde jag med Agnes under dagen, vi spinnade, gick prommis och drack massa kaffe :) På kvällen kom Miss Sara Mordhot på besök :) Vi åt middag och kollade film - fast snackade mest :) Hon sov över :) trevligt trelvigt :))
 
Igår var det ju tisdag .. då skulle jag och Tottie gå på Neverdies på Obaren...och vara nyktra, det var ju som sagt en tisdag. Vi fick även med oss Marianne och Jackie :) Men nej, vi höll oss inte helt nyktra.. speciellt inte Jackie och jag.. hehe.. surprise!
Fast Marianne fyllde ju år, så vi firade ju! ;)
- Innan utgången hade jag träning.. så idag har jag sådan extrem träningsvärk utöver sömnbrist och muntorrhet ^^
 
Jag och Tottie är för roliga :D
Vi har maratonrabblat alla uttryck vi kan komma på i snart ett dygn nu xD hahaha.. Jackie och Marianne höll nog på att mörda oss xD men vi ska göra allt på Stureplan ;)
senast är att: ta bladet från munnen, och dra någonting gammalt över oss ..jag tror att det är jag som ska göra detta.. och Tottie fotar ^^ men det börjar bli så mycket så hon kanske får ställa upp på vissa ;) Tottie du kan få: skita i det blå skåpet o sätta dig i skiten ;) hahaha.. helst i en kombo xD
.. Ja imorse vaknade jag med 11 SMS från fröken Tottie, man skulle kunna tro att någonting hemskt hade hänt henne: men nej, det var bara en lista över roliga uttryck =)
 Tror vi har dragit de här "skämtet" - som mer är ett projektarbte - sedan i mars..? hahaha man kan ALDRIG dra skämt för långt :P hahahah..
 
Om typ en timme ska jag möta Emy, vi ska träna massor idag :) Först egen träning från cirka 16:30 till 18.. sedan stretch-pass i en timme: jag komemr dö. Blöh ^^ men fit for fight kmr man bli xD
.. efter det ska jag möta Rebecca! Hon ska med hem till mig en sväng =)
- Juste jävlar, ska väl kanske käka något om jag ska orka träna.. möööh
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: