notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jävligt kaxigt med rosa!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Helgen är åter förbi.. trött och en aning fattig :) så allt är i sin ordning!
 
I fredags mötte jag Hank, Monzy och Kane i rålis :) Vi drack massa alkohol och Monzy tyckte det var en bra ide att köpa biljetter till Bon Jovi: så det gjorde jag också ^^
- Sen kom Jannike med vodka.
Vi (alla utom Kane) drog mot Stadion runt åtta. Stod en bit bak och drack massa öl :) Så man var i fin form.. konserten var väl helt okej, inget spektakulärt - men roligt hade vi :)
Dessutom sprang jag på min barndomsvän, som jag inte hade träffa på minst tio år!
 
Det var läge att åka hem efter konserten: så var hemma vid tolv-ett-tiden =) Vaknade dock runt fyra på morgonen, kan bero på all redbull vodka, eller stress att inte vakna i tid ^^ Japp, klockan åtta kom hantverkare som skulle sätta upp en dörr. Jag låg i soffan och tittade på serier hela morgonen.
 
Runt elva kom Charlie över med bullar, så vi fikade på min balkong :) alltid trevligt med sällskap! På eftermiddagen skulle jag hem till bror min, som fyllde 24. Så mamma och Stefan hämtade upp mig på söder :) Vi åkte hem till bror, fikade och sååå... drack lite vin :)
 
När jag kom hem somnade jag i soffan. Vaknade av att Jannike ringde: det var dags att klä om och dra till tanto. Jag var mycket sugen måste jag säga ^^ haha.. men det var bara att gå på ren vilja.
- Runt halv elva ramlade jag, Jackie, Hank och Korp mot Rocks, var där innan inträde. Så det var folktomt må jag säga ^^ Vi tog en varsin grogg - och sedan blev det taxi mot Harrys - Jackie var mycket ensvis med att vi skulle dit en sväng... hon lovade även sin envisa vän (mig) att vi skulle åka tillbaka till Rocks,.. men det lyckades vi inte med ^^
.. På Harrys var det massa folk!
Tror nästan vi tömde baren .. och jag började bita folk ^^ det är ofta ett tecken på att formen är fin ^^ Hank har hela min tandrad ingraverad i sin arm.. ehm sorry. Även Vicky fick ett bett i armen... men jaja!
 
Träffade på en hel del gamla bekanta - alltid roligt!
- Sen var jag nog krypfärdig på vägen hem. Men jag hittade rätt i alla fall ^^ Vet att jag fick sällskap av Dean till Liljeholmen (han hittade mig sittades på golvet på centralen). Sen sprang jag på Charlie och Lex på telefonplan ^^
.. och att jag vaknade upp i min säng var ju också ett tecken på att lite hjärnfunktion var påkopplad :)
 
På söndagen vaknade jag packad och förvirrad - runt halv nio!
Då ringde jag syrran:
- Shit jag tror att jag fortfarande är lite full! (lillasyster)
- Haha vad passande, för jag är nog fortfarande aspackad! (jag)
Hahaha ja, det måste nästan vara genetiskt ;)
 
Sen ringde jag även Rebecca, hon var hemma hos Johan (som bor här i Hägersten) så vi tog en tripp till Ica tillsammans :) Sedan hängde jag med upp till dem - fick lunch/frukost, tittade på när Johan målade och snackade massa skit :)
.. när jag skulle hem igen så ösregnade.. så på den korta promenaden blev jag helt genomblöt!
Var hemma runt halv tre.. då kom baksmällan med besked. Så la mig i soffan och reste mig i princip inte förrän det var dags att flytta sig till sängen ^^
 
Idag måste jag åka ut till flempan och fixa lite i gamla lägenheten.. det är jag inte alls sugen på. Meeen måste.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: