notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

idag kom mer grejer :D

Kategori: den eviga monotomin


Jag har ju som sagt flyttat: en vecka sedan imorgon.
- De som varit här vet att jag fram till nu satt i min blommiga snurrstol när jag väl satt i vardagsrummet.. skönt att soffan är här. Nu behöver jag bara en längre nätverkskabel till TVn.. 6 meter tror jag pappa sa.. och en badkarspropp.. det går inte att köpa. Jag har kollat på massa ställen. Ja, pappa o storebror kom hit med soffa o TV idag :)
 
På bilden ser rummet sjukt tomt ut.. men när jag sitter i det känns det inte riktigt så.. men aja.. hehe.. kommer bli mer dekorerat efter min smak när jag skaffat någon ;) nä.. men måste köpa tavlor och shit.. aaah det löser sig!
- Kommer nog inte ha mina gosedjur framme nu längre :/ känns lite tomt.. så kanske hämtar några sen ur förrådet.. så de inte blir ledsna ^^ haha..
 
Nu kanske min vegolasagne är klar.. nej ska inte käka nu.. lagar bara mat igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: