notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

helg. ledig. stressad. uttråkad.

Kategori: den eviga monotomin

Nya skor <3
 
 
Idag hämtade jag mina nya skor <3 de är så undebrara!!
mihihi jag tycker om skor..
 
Idag har jag gjort alldeles för lite.. packat mina hängande kläder - vet dock inte hur jag ska klä mig i veckan (allt är typ nedpackat) men det löser vi =)
- på onsdag åker jag till landet en sväng, åter i staden på fredag.
På landet ska jag försöka ta det lugnt (trots att jag är dålig på det). Dessutom ska jag hjälpa Anna att sy gardiner åt mig :D .. eller ah, hon ska sy - jag ska hålla upp tyget (eller vad hon sa). Jag och pappa ska måla en bokhylla också :) den ska bli svart!
 
Imorn ska jag och Emy till IKEA och köpa lite grejs =)
- Sedan borde jag åka ut till mamma och sy ihop mina håliga kläder :p Har en regel - inget trasigt får följa med mig till nya lägenheten!
 
På tisdag ska jag och Anna på stan, jag ska få nya kläder :D sedan ska Tottie komma hem till mig och umgås =)
 
På fredag ska Stefan komma till min studentlägenhet och hjälpa mig att köra sängen o de stora möblerna till nya lägenheten :D
...  juste måste prata med farfar om när han kan komma över med min nya soffa och TV! (farfars gamla, så är inte sååå bortskämd).
 
AGNES KOMMER HEM NÄSTA HELG :D<3
 
Ny delkurs från och med måndag.. kommer säkerligen inte kunna koncentrera mig på skolan: för nästa vecka FLYTTAR JAG :D
- Lämnar flempan för hägersten... me happy!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: