notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Mohahaha

Kategori: den eviga monotomin

Det gick just upp för mig att jag är ledig i nästan en vecka: den ni!
- Ska jobba nästa tisdag.. men ingen skola förrän på onsdag.
 
 
HAHA :D
 
Så idag ska jag, Jackie och James dricka alldeles för mycket öl :D
.. imorn lär jag vara bakfull.. sen är det massa middagar man ska attenda hos familj.. haha attenda.. ehm.. ja delta i? :P
 
 
Jag håller på att laga vegetarisk lasagne.. ingen vill laga mat när hen är bakfull - så jag gör det i förebyggande syfte ;)
 
Nu tog tålamodet slut så ska ... juste jävlar, dricka kaffe och platta håret.. och byta om.. och. . . säkert något mer!
 
 
Jag kör aldrig full när jag är nykter: skål!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: