notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Hej jag tror att jag är 18,5 :)

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Måndag - trött och jävlig!
... håller på med tvätten.. dricker kaffe och fruktar nästa timme: då måste jag vara redo att åka till jobbet. Motivationen är 0. Vill inte gå i skolan, vill inte jobba och festar som en tok om helgerna.. "my time machine works": det måste vara 2009?
 
I fredags åkte jag hem till Felix, han mötte mig i centrum - där köpte vi med oss Subway-mat :) sedan drog vi till honom och drack massa öl :D en timme senare dök Robin upp, han hade med sig sprit.. så jag fick smaka en liten redbull vodka (because im worth it) .. vi snackade och drack - hade det mycket trevligt :) Senare anslöt sig även Niko, och precis innan det var dags att röra sig så dök även fröken Laura upp :)
- Robin skulle träffa andra vänner.. men resten av oss hamnade på Under Bron :)
 
Laura kände att hon behövde komma ikapp oss andra så hon beställde in tequila... jag behövde tydligen också komma ikapp (ehrm) så jag beställde också tequila.. ville även ha en grogg - men Laura sa att vi kunde börja med vin :p två glas vin senare stod jag åter i baren för ett tredje: men någon drinkbanditade mig .. sååå jag blev förbannad och beställde in en redbull vodka! Hon i baren tyckte synd om mig eftersom någon tog mitt vin... såå jag fick rabatt på spriten! :D
- Då blev jag så glad att jag ansåg mig förtjäna en till grogg! Då ska kortet stopp. Meeen man har ju ett sparkonto: så snabb som en vessla förde jag över pengar till mig själv... jag älskar hur smart man blir av sprit.
 
Ute i rökrutan blev jag fälld av en karl, han hade dialekt. Såå jag frågade om han var från Sundsvall, då blev han förolämpad: han var ju från Gällivare. SÅ SJÄLVKLART kände han Tottie :P
- Världen är liten :p

Jag sov fyra timmar, sedan vaknade jag och mådde hur bra som helst. Glad, pigg och tänkte "jag är inte bakfull, skulle till och med kunna dricka rödvin utan att må illa" - i efterhand kan jag säga till mig själv: nej ditt jävla mongo klart du inte var bakfull, du var full!
- Såå jag kollade på Shrek och åt i sängen :)
Sen fick jag ett ryck och drog och handlade massa grönsaker, lagade ännu en vegetarisk gryta samt en pizza.. seeen började jag bli seg, törstig och nästa illamående: vad hände där.. haha jo bakslaget.
 
Fast det var bara att duscha, äta, slänga på sig andra kläder och ett ansikte: oooch dra hem till Tottie med vinet.. det var dags att bli full igen :)
Förfestade med ja Tottie, Charlie, Lex, Martin (Machex Lammköttsson), Chris, Henkki och Benji.. alla utom Tottie (som skulle på fireball-date) drog till Rocks :)
- Lasse jobbade inte.. vilket brukar betyda att jag inte handlar jack och cola, då riskerar man ju att det ska smaka cola :O .. men kvällen till ära så gav jag den andra bartendern en chans :P Första groggen smakade som den skulle (alltså per definition ska - inte bara jack), eftersom jag inte hade förat så mycket så uppskattade jag det. Jag köpte tre groggar, o de blev fan bara startkare och starkare ^^ Så han får godkänt :P hahah.. tillslut såg man att det bara var jack i typ :)
 
Allt var som vanligt på Rocks.. massa sprit, folk bråkade och var dramatiska, alla var pissfulla, jag och Kongo stod och skrek tillsammans på dansgolvet :D - har fan aldrig röst kvar när jag har träffat honom ute.. Träffade massa gamla polare som jag inte sett på ett tag, det var roligt!
 
Efter stängning hängde jag med Kongo till en efterfest på Medis: vi drack folköl och det spelades gitarr.. Pästen skulle lära mig att spela - jag skötte plektrumet och han flyttade mina fingrar: så nu jävlar är jag grym på gitarr serrni ;)
- Efterfesten tog inte slut så lyckades glömma att gå o lägga mig den kvällen: så ah dygnade ... på eftermiddagen träffade jag Rebecca, fika i solen och promenad på Norrmälarstrand :)
- Somnade typ klockan 19... men är faktiskt inte speciellt skev idag: bara måndagstrött. .
Shit nu har det gått en timme.. bläh ska klä mig, platta håret och sminka mig.. seen kan jag dra till jobbet..
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: