notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

oups!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

God lördag!
- Jag sitter på golvet och dricker kaffe, ska snart fixa klart mig.. ska nämligen på Lilla Celinas studentmottagning idag :)
 
Igår åkte jag hem till Tottie efter jobbet: med vinflaskan i högsta hugg!
.. vi skulle se Graveyard på Grönan :)
KB kom också hem till Tottie, va sjukt länegsen jag träffade henne senast - så va sjukt trevligt!
... vi kom till Grönan mitt i sista låten innan encore:n ^^ YES!
Så vi skulle bara ta en öl på Tyrol och hinna in till Rocks innan inträde.. ehm.. vi kom ju iaf till Rocks innan stängning - så ska ju inte klaga :)
 
Det var inte så mycket folk på Rocks.. men sjukt kul hade vi i alla fall! :p
 
Efter stängning skulle jag på efterfest hos Ponny, men det glömde jag bort - så då skulle jag istället åka hem till Tottie.. men jag råkade åka hem xD
.. haha aaw min lilla Tut <3 Jag hade just gått på tuben = jag o Tottie hade varit ifrån varandra i max 5 minuter, så fick jag ett SMS där det stod att hon saknade mig!
Aaah ahhah sen SMSa vi hela vägen hem.. men ah, de sista meddelandena är inte så tydbara.. och jag hade uppenbarligen börjat plocka blommor mitt i allt - för när jag vaknade imorse stod det blommor i köket :p
- HAHA juste jag fick sällis av en snubbe.. han kom ut ur en buske alldeles skitig i ansiktet.. o han bodde åt samma håll :p Så vi snackade en del.. eller han snackade och jag lyssnade halvt och var säkert lika charmerande som jag brukar vara när jag är måttligt intresserad av att snacka med folk :P
 
Ja, på helgen hittar jag hem från stan om nätterna.. jag har inte lyckats lokalisera någon nattbuss än märkte jag i onsdags :p
- jag, Tezzi och Tottie mfl, drog på VCPS på Anchor då =) De är fan asgrymma!!!
Då skulle jag inte dricka så mycket: hade ju seminarium dagen efter.. meneeehh... Tezzi drog efter spelningen och frågade om jag också skulle det.. fast då kläckte jag ur mig "Vad tidigt du drar! Jag har sendrag HAHA aaah sendrag blire för mig!"
.. så jag och Tottie stannade till stängning! Sedan flydde hon i en taxi.. trots att jag sa att jag inte hittade hem xD hahah.. aah.. alla var i fin form :)
Så jag började alltså gå mot sergels torg för att hitta någon jävla buss!
.. men var tvugen att stanna för att läsa på SL.. då kom någon fram till mig och utbrister "MEN CISSI, jag tyckte väl att det var du!" hahah det var Stina :D hahah.. jag tror att jag sa att jag ville följa med henne hem och vi var på väg, och gick fort.. men vid seven eleven stannade jag - för jag såg Crille och Nikki! Tror att Stina sa att hon hade bråttom - för hon lämnade i alla fall över vårdnaden av mig till Crille ^^ haha.. sååå eftersom jag inte hittade hem åkte jag med hem till Crille och Nikki, med 4 pers till.. de bor på 30 kvadrat! Vi åkte taxi vill jag minnas..för jag fick inte på mig bältet - sååå Crille fick hjälpa mig, då kläckte jag ur mig "Ja, det här är bra träning inför barn, för såhär är de!"
... Någonstans där runt 4 insåg jag att jag hade seminarium klockan 10.. och jag för stunden befann mig i Farsta. Så efter lite folköl och energidryck kollade Crille upp en tunnelbana åt mig :p Sååå ja, åka från Farsta-Slussen byta till Fruängentåget och åka till telefinplan :p
.. JAG LYCKADES.
Var dock hemma typ halv sju! Så sov 1,5 h och sedan tog jag mig till skolan. Trodde att jag skulle dö då.. eller åtminstonne kräkas!
 
Nä nu har jag bråttom. Sminka mig, fixa håret och dra ut till Nacka!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: