notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

slog armen i ett rivjärn och började blöda, god morgon.

Kategori: den eviga monotomin

God morgon - jag börjar känna mig förkyld.. vaknade med halsont och kanske har feber: fryser ena sekunden och och är jättevarm den nästa.. ska gå till jobbet i alla fall... och nu dricker jag mitt ingefära-citron-honungsvatten... klockan kvart över fyra är det helg!
-  fast jag är ganska pank så ska väl inte göra något speciellt... kanske träffa Liza om hon svaaaraar... måste även lämna en bok i Högdalen.. annars nope, inga planer.. imorn ska jag tvätta, plugga och åka till landet. Kanske rent utav blir en lugn helg :O
 
Idag är det två veckor kvar till EXAMEN!
- och en vecka kvar på praktiken...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: