notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

2013

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Nu är det nytt år igen =)
 
Jag har varit ledig i 1,5 vecka, men nu är det dags att praktisera igen... 1,5 vecka kvar, sedan en vecka i skolan; och sen EXAMEN!
- Sedan bär det av till Thailand en sväng och efter det Statsvetenskap på Stockholms Universitet... det finns en plan :)
 
Under min lediga tid har jag festat som en toka. Helgen innan jul hade Agnes födelsedagskalas, det var grymt kul!
 
Julen var lugn, hängde på landet måndag-onsdag :)
Hur mysigt som helst.
 
På onsdagen mötte jag upp Lilla Jackie, vi skulle bara käka lite.. såå det blev en helkväll med götgatsrace, öl med turbojugend samt 8 redbull vodka var på Anchor. På torsdagen drog vi till Harrys och mötte Moa och Felix, har aldrig sett Moa så full i hela vårt liv :p hahah det var roligt ^^
 
Ja, det blev så att Lilla Jackie bor hos mig igen :) Hon skulle stannat till den 13:e men planerna ändrades så hon åker idag :/
 
 
Meeeen tillbaka till eskapaderna.. på fredagen åkte vi till Sara och förade, Miss Mordhot drack folköl eftersom hon skulle jobba dagen efter .. men vi andra drack massa likör ^^
- Sedan drog vi och mötte turbojugends på Debaser. Seeen tyckte jag att det var en bra idé att ta taxi till Agnes och Sari ute i Huddinge: så det gjorde jag! Taxichaffören var assnäll: han väntade utanför huset tills jag hade blivit insläppt, då jag berättade att jag aldrig hade varit där och inte visste om vi var på rätt ställe ^^
 
Under lördagen hängde jag mest där i villan hos Anges, sedan gick vi till bolaget och bunkrade upp inför nyår.. sen åkte jag hem och sooooov... på kvällen dök Lilla Jackie upp :) Men vi stannade hemma och vilade oss...
 
På söndagen åkte jag ut till mamma :))
Vi åt middag och tittade på tv... för på nyårsaftonsmorgonen så blev det champagnefrukost, crustader och julklappar från New York :D .. jaa mamma, Stefan och Therese firade jul i NY...

På eftermiddagen åkte jag hem till Rebecca :)
- Vi fixade oss och åkte ut till Älvsjö, där nyårsfirandet kunde börja - eller snarare fortsätta^^ Vi åt trerätters middag och sedan var det bara att korka upp!
Kvällen slutade med taxi hem till Rebecca, efter att jag hade somnat i en fåtölj och att Johan hade ramlat ned för trappen ^^
Det var en mycket trevlig afton må jag säga..
 
NU måste jag dra till praktiken om jag vill sluta för dagen någon gång. Jo åtta timmar är alltid åtta timmar... men jag blir hellre klar tidigt än sent ^^
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: