notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

update

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)
 
idag är det onsdag, klockan är sju och jag äter frukost. Ska snart (efter detta inlägg) börja jobba.. ah, jobbar hemifrån dagen till ära. Dessutom skall jag endst arbeta förmiddag :) .. för elva-tolv ska jag möta Sara. Vi ska handla lite inför resan.
-hmm snart är det nog dags att fixa det där med ryggsäck.. har en känsla av att jag inte kommer vilja ha den som finns hemma hos mamma :( .. juste Agnes har en ryggsäck.. henne kan jag nog fråga :)
 
Jag har träningsvärk i magen.
Hatkärlek...
 
Jag drack fem glas vin igår. Var på middag hos pappa :) åt god mat och umgicks med den delen av familjen :) Mycket trevligt.. gångstilen blev lite intressant på vägen hem: hade skvasår.. och druckit vin: trippandes i zig-zag typ... jaa.. jag försöker gå in mina Martens som jag fick förra året.. det går sisådär.. får väl ta mig tiden att dra runt i dem iklädd blöta strumpor någon dag.. kommer ju inte palla dra runt i europa med ryggsäck iförd oingådda skor..

Idag måste jag komma ihåg att boka klipptid.. håret är under all kritik:/
 
DET ÄR MYCKET NU.^^
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: