notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mihihi :)

Kategori: den eviga monotomin

Måndag igen..
Jobb.. träning.. och förhoppningsvis något mer ska väl hända under den kommande veckan!
 
Helgen har varit bra :)
I fredags mötte jag Jannike runt fem - efter jobb och träning - vi åkte till söder och hämtade ut biobiljetter, tog en öl på medis .. och sedan såg vi Känn ingen sorg! .. mycket bra film måste jag säga :D
Efter bion tog vi en till öl på söder.. men det var någon jäkla blockfest.. sååå vi tog oss till Meduza, tog en öl till... Jannike satte öl i ögat :)
- Sedan hamnade vi på Rocks.. tog en grogg.. sedan blev det hemgång :) Var hemma tolv-ett .. såå kunde gå upp sju lördag morgon!
.. jobbade i 2,5 h.. sedan drog jag till gymmet: spinning!
Efter det svängde jag förbi Liljeholmen för att handla inför middagen.
På tunnelbanan till Liljeholmen satte sig en dam mittemot mig och började babbla trots att jag hade musik i öronen.. när jag förstod att hon pratade med mig så tog jag ut en lur .. det hon pratade om var mitt nagellack! Det är grönt - och hon tyckte att det var fint :) Sedan ville hon prata om hårfärger och udda nagellacksfärger - och att hennes dotter hade varit punkare, men hon är 30 år nu så hon har inte svart hår längre... hehe.. man får mycket spännande info i tunnelbanesystemet!
.... På ICA i Liljeholmen var kassörskan även trevlig och tackade för att jag hade vänt sträckkoderna mot mig :P .. massa trevligt folk ute just denna lördag ^^
 
Runt 17 kom min middasvän, Sara :)
Vi åt vegolasagne och körsbärspaj .. och drack massa vin :) allt detta medan vi planerade vår resa - har nu bokat lite hostel samt färjor mellan Wales - Irland, Nordirland - Skottland och England - Holland!
BARA 2,5 VECKOR TILL AVRESA!!! 
 
Söndagen spenderade jag också med Sara! Vi åt frukost i flera timmar.. sedan åkte vi till Liljeholmen: kikade i affärer utan att köpa något.. sedan åkte vi hem till Sara: hon lagade middag :)
.. Sedan kollade vi på Inseption och Rocky Horror Picture Show :D
Kommer inte ihåg vad jag drömde inatt, men efter de filmerna borde det varit något skruvat :p
 
Åkte hem runt sju imorse, började jobba direkt.. och ja, nu har jag lunch.. ska bara koka lite kaffe - sedan blir det mer arbete.. får se om jag tar mig till gymmet idag.. eller om jag sädar istället..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: