notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ny lägenhet, snart!

Kategori: den eviga monotomin

Ännu en lugn, fattig helg..
 
I onsdags morse - runt halv sex, fick jag ett SMS av pappa: vi skulle skriva kontrakt på min lägenhet klockan tolv! Så helgen har jag spenderat med att packa, rensa och kasta. Jag äger så mycket skit.. har slängt flera säckar (antar jag - men eftersom jag sopsorterar så är det uppdelat).
- Har två stora kassar med kläder som jag ska skänka bort... till någon organisation.. eller person.. o gosedjur.. bara några - mindre, som jag inte är känslomässigt fäst vid... o leksaker: haha - ja alltså, rockring, vingar, såpbubblor.. och så vidare.. och så vidare :P
Hittade även min gamla dagbok från jag var från 15-17 år.. man hade verkligen stora problem på den tiden.. haha.. skäms över att läsa skiten.. haha. Fann även min gamla teckningar.. mycket kol.. undra var mina kolkritor är... hehe..
 
Massa skola i veckan.. och jobb.. och träning :)
.. ingenting spännande alltså.
Förutom att syrran fyller 18 i veckan! Så, till helgen åker jag ned till Skåne och kramar henne =)
 
Jäklar vad jag kommer behöva en vardags-öl.
 
Idag har jag pluggat och packat massor.. så på eftermiddagen var jag så trött.. då mötte jag upp Emy :) Vi tog en prommis runt Söder. Sedan åkte vi ut till Hägersten, jag visade henne min nya lägenhet. Sedan köpte vi varsin glass :D och vandrade mot pendeln! På vägen dit sprang vi på Charlie och Lex ^^ haha.. liten värld :P ... eller ah de bor ju i Solberga, så det var kanske inte var så konstigt..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: