notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lugn helg med massor att göra.

Kategori: den eviga monotomin

Söndag... kändes i och för sig som söndag igår också, så det är ju skönt att det är en dag till av helg.. inte för att jag ska göra speciellt mycket helgaktiviteter - ska till jobbet snart.. efter det skall jag träna!
- Fast ikväll ska jag hänga med min lilla Tutis!
 
Igår åkte jag till gymmet på morgonen.. hade mig ett bra gympass! Efteråt hämtade mamma mig: jag, syster och mor åkte till Tensta. Där mötte vi upp mammas vänner från S-kvinnor :) Vi käkade lunch i centrum, detta för att det är mestadels (typ bara) män syns ute där.
... efter lunch, prommenad och visit på turkiska lokalen åkte vi till stan (vi = jag, mamma och syrran). Jag fick två tröjor, lite underkläder, solglasögon och lite smink :) Mamma är så snäll!
 
Runt 18-tiden kom även storebror in till standen, vi fikade - och sedan var det dags för bio. Det blev Anna Karenina. Den var mycket fint gjord, fina kostymer och bra skådespeleri.., och allt var bara mycket välgjort!
Den var dock en aning låång.. jag är inte så bra på att sitta still i över två timmar.. inte min grej, nej. När man dessutom vet slutet så blir det inte så spännande.
 
Nu sitter jag och dricker kaffe medan jag kikar Gilmore Girls, är inne på tredje säsongen. Det är min favoritsäsong.. om man måste välja ^^ haha..
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: