notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hej hej jag är bara 14 år ...

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Fredag igen..
Jag ska än en gång sitta hemma för mig själv ... jag älskar att vara pank! Fast imorn ska jag ut, till Copperfields för att vara specifik. För att kika på The Kellermeisters spelning, för att vara ännu mer exakt :) Ska föra med Tezzi, Mira och Alexi innan - det är planen.. så det får gärna bli imorn snart!
 
Jag ska även tvätta och plugga imorn.. det kan också få gå lite snabbt.. blööh.. klockan är bara sex.. jag vill bli trött så jag kan sova, så tiden går snabbare! Har inte ens "äta middag" kvar som aktivitet... åt hallomistroganoff med blomkålsris :)
- Idag har jag tränat (elfte dagen i rad)... varit i skolan.. föreläsning om presidentsystem: USA och Mexiko.. blööh... det är ganska intressant egentligen! Fast jag går i nian så jag har ingen motivation, och vill bara gå hem så fort jag kommer till skolan... haha..
.... Efter skolan hade jag klipptid - så jag hann äta lite godis till lunch. Efter träningen åt jag två morötter.. som tur var hade jag ätit middag... faaast att klippa mig tar 2,5 timmar - så när jag kom hem höll jag på att svimma. Det var lite obehagligt - så jag åt lite naturgodis! Jäklar.. jag är ju typ 15!
 
---------------
 
hehe.. nu är det tisdag.. jag blev liksom lite upptagen där mitt i allt och var tvungen att springa i väg och dricka vin :P
 
Så helgen var nice som fan :D
... o nu är jag pank igen!
 
Lördagens bakmälla botade jag med Tezzi, Mira, Henkki, Alexi och Kongo på förfest i Stureby =)
Hade inte varit där efter att Alexi hade flyttat in, jäklar vilken ordning det var =)
- Runt tio drog vi till Copperfields - Kellermesiters skulle spela =) så det slog mig just att Kongo bör ha dragit tidigare ^^ jaja,.. man kan ju inte komma ihåg allt här i världen ^^
 
Vi härjade på Copperfields till stängning - sedan blev det taxi tillbaka till Kongo och Alexi .. Kongo, Prästen och Ted satt mestadels och snackade musik/spelade gitarr och hade sig ^^ så jag och Alexi drack sprit och snackade massor - hur trevligt som helst :P haha
- Tror det blev hemgång runt sex-sju på morgonen =)
 
Baksmällan var ett faktum på söndagseftermiddagen.. såå runt tre mötte jag Sara och Marcus.. vi köpte massa godisliknande produkter (galss, kaka och så vidare) och satte oss i Björns trädgård en stund :) Seeen åkte jag med Sara hem - hon lagade asgod mat som vanligt =)
- Sedan streamade vi fantasterna: och när vi skulle sova kollade vi tv. Haha.. jag tryckte på något så massa kanaler ploppade fram! Jag är fan sjukt tektiskt när jag råkar göra saker :D
 
Igår var jag sliten efter helgen - hemskt omotiverad att gå till skolan.. men gjorde det i alla fall ^^
efteråt drog jag hem och satt stirrandes i soffan ett bra tag.. Tottie kom över på lunch och sedan var det bara att möta Emy, hon trodde att jag var bakis - fast var bara berövad min sömn :P
Faast jag fick välja mat: så det blev ...*trumvirvel*.. SUSHI :D 
- Att träna kändes som en sjuk idé med tanke på hur trött jag var: men efteråt var det fett skönt: så kunde åka hem och sova med gott samvete :P
 
Idag ska jag jobba lite hemifrån.. och helst plugga lite.. men ska börja med att jobba: kollar klockan .. ehmpf.. den är halv elva.. sjukt.. men har faktiskt tvättat hela morgonen.. hehe..
Ska även laga mat idag.. och handla.. för det vill jag.. och matkontot är inte helt tömt än ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: