notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

fredag utan pengar :)

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)
Den här veckan har bara susat förbi!
 
Måndag - Kom hem från landet (efter påskmat i överflöd). Hann precis innanför dörren och vända innan jag skulle möta Emy :) Vi hade Pole Dance-träning trots att det var röd dag :)
 
Tisdag - Jobbade med mamma, de ska flytta kontoret nästa vecka: så jag har en del att göra ^^
Efter jobbet drog jag till gymmet..
 
Onsdag - Seminarium, jag och Henny var extremt förberedda ehrm.. Hamnade i samma grupp till nästa grupparbete som Krons syster :) Efter skolan hann jag hem, käka lunch samt byta grejer innan det var dags att möta Emy :) Vi åkte till stan och hon kikade på klänningar :) Sedan käkade vi i Kungshallen och tog en prommis till söder - satt i solen på Mariatorget ett tag innan det var dags för stretch-träningen =)
 
Torsdag - Började dagen på gymmet, sedan föreläsning i två timmar, åkte efter det till jobbet (hos pappa). Efter jobbet pluggade jag med lillebror .. dessutom kikade vi på Sunes sommar :D
Fick asgod middag och vin ..
 
Fredag - det är idag :D
Ska till skolan snart, efter det hade jag tänkt träna .. och sedan är planen att hänga med Celina =) Måste höra med henne att det stämmer :))
Har inte en krona (i princip) så helgen kommer bli lugn..yäss bräde hela lönen tre dagar efter att jag fick den :) YÄS!
Så jag ska plugga, städa.. träna.. jobba.. och imorn ska jag, mamma och syrran fika i Tensta - eller vad mamma nu sa. Hon är med i S-kvinnor och de har något konstant pågående projekt som inkluderar västerort och fika, blir säkert bra det :)
.. efter det ska vi till stan och gå på stan, samt gå på bio =)
 
På söndag ska jag träffa Tottie :D
- Hon har ju varit i Gällivare över påsken så ska bli aaawesome :D Miss Tut ska laga någon LCHF-matpaj till oss .. ja vi båda har blivit hälsosamma på äldre dar' ;)
.. eller ah kosten består inte endast av öl och donken längre ;))
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: