notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

YAY :D

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Igår var en bra fredag:
 
Tottie sov här så jag hade frukostsällskap;
- Har du sett att att hon är tsm med honom? (Tottie)
- Asså vet jag vem han är?
- HAHAHA meeen... du har ju legat med honom!
hahaha aah det var en rolig start på morgonen .. och man kan ju inte hålla reda på allt xD
 
Jag var i skolan tidigt och hängde med Liza (fick inte så mkt gjort men i alla fall). Efter lunch åkte vi in till stan och fixade lite inför Lauras kalas :D desstutom drog vi till Berns där det ägde rum en mässa för utlandsstudier: insipererande.. vi ska sätta oss ned och göra en plan för hur vi ska kunna plugga där vi vill de nästkommande åren :D hihi..
 
Klockan tre mötte jag upp Anna på söder :) Vi fick äntligen tid att kika på födelsedagspresent(er) till mig :D
- Det var en trevlig dag på stan och resultatet blev:
 
  • Dr Martens <3
  • Päls (yaay en leopardis till :D)
  • Strumpbyxor
  • Handväska
  • Skjorta
  • Jacka
  • Linne/tröja
  • 2 Kjolar
  • Tofsar
Efter att ha gått runt på söder i några timmar blev vi hungriga: så vi drog in på ett litet ställe på Högbergsgatan :)) Där blev det middag och vin!
-Kvällen spenderade jag sedan hemma - somnade tidigt: det är hårt att shoppa ^^
 
Ikväll ska Laura firas :D:D
 
Lillskiten fyller 21 imorn så vi ska dricka massa vin :D
- Hoppas att hon är lika glad idag som hon var när jag tog denna bild, dvs första dagen i Paris ;) För det är jaaag, tror att det kommer att bli en awesome kväll!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: