notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

never getting better or worse

Kategori: den eviga monotomin

Ny vecka, ny.. energi? eeehm.. mmh.. efter kaffet kanske :)
 
Idag ska jag börja med att möta Liza i skolan - vi ska brainstorma lite till det fantastiska PM:et som ska in på fredag.. yäähääy... har fan ingen som helst idé vad jag ska skriva om: ja detta är PM:et till projektarbetet/examensarbetet - kalla det vad du vill, 15 p av denna termin... såå det är bara att ta på sig the thinking cap ^^ hahaha..
- I eftermiddag ska jag till jobbet på en föreläsning; en slags motivationsföreläsning om träning och kost :) Det kan ju behövas :S blir rädd att jag ska tappa mina goda träningsvanor :( FAST börjar dansa jazz på onsdag - så det kanske inte är kört än ;) Har inte varit på gymmet sedan förra måndagen :S .. tänkte dra dit idag... meeen ikväll ska jag äta middag med Mordhot! Jag har inte träffat henne på aslänge, så det är mer viktigt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: