notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

vill den illa eller vill den väl

Kategori: den eviga monotomin

Sitter framför tvn (Nyhetsmorgon), käkar min jävla gröt och lyssnar på Rancid!
- Om en kvart släpper de budgetpropositionen - det kan bli spännande att se hur vår kära regering har tänkt fördela våra pengar... De sitter tydligen på 23 miljarder kronor som 'experter' inte hittar i de olika myndigheterna... men ah det blir säkert finfint!
... Om en kvart ska jag i och för sig ned till tvättstugan... kanske kan ta det lite senare... hehe.. näh lite kaffe på det här! 
 
Dagen till ära ska jag möta Liza i skolan ... hon ska muppa med praktikplats och uppsats... och jag ska komma på en projektidé - det kommer gå hur bra som helst. För det måste det ^^ Sen i eftermiddag ska jag gymma :)) och efter det plugga med lillebror samt käka middag hos pappa (:
.. efter det ska jag möta upp Tottie, hon ska åka med hem till mig för att ha sleepover :)) Det var galet längesen sist!
 
Igår var det den andra lektionen i jazz-dans ^^ Jag är jätteduktig på att skutta må jag säga .. ehm... men ah det gick bättre den här gången! Huvudet fattar stegen, men benen vill inte följa med!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: