notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

spottar inte i glaset

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Inleder denna söndag lite bakis-skakis.. hoppas att det släpper efter lite käk.. ska ju på en jobbgrej idag.. mmh hela företaget ska åka båt o planera framtiden^^
... vi får inte middag förrän nio ikväll: jag kommer att dö! Får typ ha med mig mellis...

Helgen har varit nice!
I fredags mötte jag upp Liza och Sara i Skärholmen (de var så sega att de var mer värt att åka ut dit än att sitta hemma o vänta).. vi åkte in till stan och mötte upp Lizas kusin och Hermone - vi drog till Copperfields där Alvaro och hans vänner redan var! David kom också dit lite senare :))
- Vi drack några öl/redbull vodka och hade det trevligt!
När klockan närmade sig elva så skulle vi vidare mot Kvarnen! Där dansade vi och jag drack massa drinkar.. vi hade skojsigt trots Davids obscena beteende, han pussade mig på kinden :O DAMTAMTAAA hahah... och sedan vägrade han gå till en bankomat utan kö... så vi stod i kö i hundratjugo år och trettioåtta minuter.. fast kanske förlåter honom: han bjöd ju trots allt på en shot fireball :)
 
Avslutade kvällen på burger king.. alltid gott att käka när man är drucken :))
 
På nattbussen hem blev det lite drama: jag stod upp hela vägen i högklackat sååå jag hade sjuukt ont i fötterna... men okej det var kanske inte det som var the main event.. tre stolpskott kom på bussen och skulle 'spöa alla invandrare' - mmh på nattbussen mot södertäje... de var tre killar och en kniv mot en buss full av folk som ville åka hem... så det slutade med att de coola grabbarna fick springa iväg.
 
Lördagen spenderade jag till största del i sängen! Kikade på Shrek 1-3 .. sedan var det dags att åka till mamma.. Stefan fyllde år, så det var middag och vin som stod på menyn!
- Runt halv elva kände jag att det var dags att åka mot stan!
 
Rebecca 2008-03-07 på ett fik inne i stan :)
 
Rebecca fyller år idag så vi firade henne! :))
Jag mötte upp Rebecca och Johan på Wallmans (efter att ha gått åt fel håll ett tag)... där blev det en snabb drink innan vi skulle möta upp massa annat folk: Pelle, Daniel, Ninnie, Ronja.. och ah massa folk .. på Temple Bar (av alla jävla ställen xD).. lite nostalgiskt må jag säga ^^ har nog inte varit där på flera år ... meene det var ju stammishaket ett tag där ^^ När vi skulle in skämtade dörrvakten om att vi skulle lämna dna så att de skulle kunna spåra oss (okej jag var full så jag kommer inte ihåg varför och exakt vad de dillade om mene ah..)
- Du kan ju spotta i ett glas!, dörrvakten
- Nädu, jag spottar aldrig i glaset!, fyndiga lilla jag ^^
 
Jag beställde in vodka lime till mig och Rebecca - precis som förr i tiden :D haha.. den va fan till och med godare än vad jag minns :) Lite synd att han som jobbade i baren förr inte var kvar: jag hade ju en egen drink på Temple Bar - Jack och päronsoda! Minns inte hur det smakade, men eftersom jag alltid drack det så antar jag att det var gott ;)
 
Tror att vi avlägsnade oss runt halv tre, då prommenerade jag upp mot medis och nattbussen.. jag var tokberusad, så en liten prommis satt fint! Sprang på Robin utanför 7eleven på Mariatorget - sammanträffande det där att alla ska hemåt runt tre på lördagsnätterna ^^ haha.. näh men det var trevligt att snacka en stund innan jag fortsatte min vandring..
- Jag insåg i alla fall att fyllekäk var en bra idé (så att jag inte skulle vara så bakis idag) - så jag drog in på donken vid medis och gick före hela kön och köpte lite mat =) En grabb frågade om jag tyckte att det var okej att trängas - och det tyckte jag xD "min buss går om fem minuter och jag ska beställa fort, jag lovar!" Då sa han att det var okej ^^
... Jag somnade på bussen i vanlig ordning... med en cola i handen... så den hamlade (som skulle kunna vara en mix av hamnade och ramlade... bakishjärna for the win..) över mitt ena ben och i min sko.. och över hela golvet i bussen... men min rektion på det för stunden blev "ojdå" sedan somnade jag om igen ^^
 
Jag känner mig helt bränd i skallen idag.. så det ska bli härligt med gruppövningar och spännade aktiviteter på en färja... längtar tills jag får sova igen! Nej nu ska man väl komma igång = kaffe!
 
Imorse kollade jag på Shrek 4 :) så nu har jag sett hela sagan på en helg - det vill jag göra  igen :D
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: