notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

livin' on the edge

Kategori: den eviga monotomin

Söndag igen... helgen är slut snart man jag har inte gjort så mycket alls... i fredags var jag bara hemma och sov - för att dagen efter var det bara till att gå upp klockan sex. Detta eftersom jag och Rebecca skulle på kickoff för "ett rikare liv" med Balansekonomi.
- Kickoffen varade hela dagen från klockan nio till klockan fem. Under dagen fick vi inspiration och tips om hur man ska få mer pengar, tid och ah helt enkelt ett rikare liv. Vi fick lära oss om ränta-på-ränta och olika sätt att spara pengar, samt hur pengar ska arbeta för en. 
 
Efter kickoffen skulle jag och fröken Sjölund egentligen gå ut.. men vi fastnade i soffan med henne far och syster.. vi kikade på ett program om orangutanger (så söta) och sedan Pluras kök :) Detta medan vi åt middag och efterrätt :D:D hihi...
 
Idag ska jag tvätta, städa och handla.. sedan kanske träna - eftersom jag inte har gjort det den här veckan... skall även snacka med Laura om när vi ska lämna in vår uppsats: som nu är GODKÄND! hihih...
 
 
 
Imorgon börjar min födelsedagsvecka :D:D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: