notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

JAG FYLLER ÅR IDAG :D:D

Kategori: den eviga monotomin

JAG FYLLER ÅR IDAG JAG FYLLER ÅR IDAG JAG FYLLER ÅR IDAG JAG FYLLER ÅR IDAG JAG FYLLER ÅR IDAG JAG FYLLER ÅR IDAG JAG FYLLER ÅR IDAG JAG FYLLER ÅR IDAG JAG FYLLER ÅR IDAG !!!!
 
Idag vaknade jag en halvtimme innan klockan och studsade upp ur sängen :D
- Nu är jag 22 år sjukt nära att skriva 23 - vet inte varför jag tror att jag är ett år äldre... hade skrivit det i min almanacka också .. måste vara för att jag känner mig så mogen ;)
 
Jag sitter och äter min födelsedagsfrukost för mig själv... lite ledsamt... men gott :D o så tittar jag på Vänner, såklart! Ingen morgontårta som när jag bodde hemma - meen får ta det till helgen istället.
 
Jag är såhääär glad idag :D:D
 
Saknar dock mina fiiiina solglasögon :(
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: