notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

gjort det igen och igen och igen

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Jag bakar bröd på fri hand :D
.. hittade inget roligt recept - så jag bah kör!
Det innehåller bland annat plommon, sirap, sesamfrön (fast de är bara på) och kanel.. risken finns ju att det blir ganka sött.. fast det är till stor del på rågmjöl så .. ah det ska bli spännande att se resultatet :D 
 
Igår var jag så bakis att jag knappt var sant - och då finns ingenting bättre än släktmiddagar! Eftersom det var mitt kalas så var det ju obligatorisk närvaro ^^ haha.. dessutom skulle jag ju laga mat ... haha.. men det är ju inte första gången man har varit bakfull ;)
 
Kalaset var mycket trevligt, härligt att träffa syskonen (..fast Robert och Therese kunde inte medverka) samt mina gudföräldrar - det var aslänge sedan jag träffade dem :D
- Kvällen avslutades med ett parti 'sjuan' - ah kortspel.. först pallade jag inte vara med, men sedan ställde jag upp:: och precis som alltid vann jag :) Fick 45 p medan de andra fick mellan 150-200 p (ja man ska ha så lite poäng som möjligt)  ^^
 
Sååå.. till dagen som gjorde mig bakfull: fredagen.
Jag mötte Laura på Mariatorget strax efter nio. Vi satte oss i parken och drack ur vår varsina vinare (ja både hade börjat hemma). Sedan rullade vi till Marie Leveau :) Där dansade vi runt och drack en hel del vin ^^ De gjorde sådana där cirklar där folk skulle dansa i mitten .. men de var mest en ring som ingen dansade i.. vad är poängen?? haha.. SÅ jag och Laura styrde upp det xD haha..
- Efter några timmar ville jag dra till Rocks! chocking :p haha.. så vi tog vårt pick och pack och snubblade bort ett kvarter :P På vägen dit sprang vi på Kron :D haha.. och väl nere på Rocks var många krigare från Close-upbåten! haha... så ah nivån på alkoholen var ju relativt hög ;) .. Japp, vi passande in helt enkelt! Sedan är den en del blurr - jag dansade, drack drinkar och gick ned i brygga: the usual liksom :)
 
Jag har en vagel i ögat... det är galet irriterande...
 
Nu ska jag äta mitt nytillverkade bröd och dricka te :))
- Håller tummarna för att brödhelvetet är ätbart :D
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: