notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag

Kategori: den eviga monotomin

Födelsedagshelgen är kommen :D
- Har inga konkreta planer för kvällen, men kul ska jag ha! :p
Meeen först måste man jobba.. och baka tårta inför morgondagen - ah då ska jag fira min födelsedag ute hos mamma :))
 

Igår sov jag nästa hela dagen. Efter ett födelsedagsbesök på Anchor (ah i onsdags) så sov jag bara 2 timmar, på Totties soffa ^^ Sedan var det dags för riksarkivet - jag trodde att jag skulle dö ^^ men överlevde och kom hem runt tre.. då skulle jag bara vila lite - somnade som en stock. Jag gick inte upp förrän nu kl sju på fredag morgon ^^ Vaknade väl till och från men inget att skryta med :p
 
Onsdagskvällen på Anchor var rolig :D
- Drog dit efter middag med familjen: ah pappa, Anna, Viktor, farfar och Viola. De var hemma hos mig och åt middag jaa.. jag bjöd på mossaka med grekisk sallad och hembakat bröd :p hihi.. och Anna hade köpt tårtor på Vetekatten (ah hon köpte två eftersom hon inte kunde bestämma sig).
Väl på Anchor fick jag en ketchup av Erika :D haha.. den första fysiska födelsedagspresenten för i år :D hihi. Sedan fick jag och Tottie Agwa-shots av Gille.. hmhm sen var man ganska berusad vill jag lova, så jag köpte mer agwa.. och öl.. vi kikade på ett liveband och dansade runt :p annars vet jag inte riktigt om vi gjorde någonting speciellt ^^
Det blev fyllekäk på donken och juste!! haha Tottie hade glömt sina nyckar hemma.. så vi fick terrorisera hennes syster för att komma in i lägenheten (Marianne har alltså Totties extranycklar, så vi ringde och väckte henne sisådär kl halv fyra en onsdagsnatt).
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, fixa mig och packa matlåda - och hoppas på att huvudvärken går över snart...är sjukt stel i nacken :S
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: