notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Födelsedagsveckan har börjat :D

Kategori: dravel om ingenting

Måndag och två dagar till min födelsedag :D:D

Idag ska jag kanske möta Anna och äta lunch, sedan ska vi leta present åt mig! Detta om DHL levererar hennes nya möbler i tid ^^ Så håller tummarna!!! Jag funderar på att önska mig en ny skinnjacka av henne (och pappa), eller ett par nya skor - behöver ett par sköna man kan gå ut i, så om jag hittar ett par jag gillar kommer de vara fot-mördare... jag hade ett par assköna utgångsskor på 12-15 cm klack, de var underbara: så de gick sönder.

I eftermiddag ska jag till jobbet för en retorikkurs :)
- Efter det blir det träning!
Juste, när jag har druckit upp kaffet ska jag gå och handla jäst - sedan baka bröd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: