notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dont ever look back

Kategori: den eviga monotomin

Onsdag eftermiddag, hemtentan är inskrickad - men ingen PM-idé ... måste ha skrivit PM till projektarbetet till imorn innan klockan 13... men ah det får lösa sig - det brukar ju göra det :) Apropå det - jag har fått praktik på Stockholmstidningen :D
 
Har spenderat hela denna dag i skolan... ser ut att bli så framöver...
... Igår hade vi PM-seminarie med handledare.. det gick väl sisådär; jag har ju som sagt inte någon idé.. efter det åkte jag till stan för att träffa Mordhot :)) På tåget träffade jag Tottie och David (ah separat - Tottie på perrongen och David på tåget). Så man hade sällskap in till la stada :))
- Jag och Mordhot kikade i affärer: jag köpte nagellacksremover, örhängen och en rosa hårslinga :) Sedan fikade vi... eftersom det ösregnade blev det en ganska lång fika :P Mycket trevligt!

Nu ska jag nog dricka lite kaffe så att jag orkar dra till dansen om en timme .. skulle ha tränat igår också.. men jag hängde med Mordhot istället :D hihi.. så dans idag.. gym imron.. ska skärpa mig! Har lagat massa soppa som jag ska äta till middag nu ett tag framöver - ska sluta äta så mycket :S eller haha.. jag äter inte sååå mkt... men tillräckligt mycket för att jag ska sluta med det!!
... juste skala en morot att käka efter dansen kanske är en plan :) o ha med vatten.
 
Jag är svintrött i skallen just nu ... det här kommer att bli asbra ^^
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: