notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det är inte lätt när det är svårt

Kategori: den eviga monotomin

Bara tisdag men det känns som jag har gjort massor - men inte fått någonting gjort...
 
Igår var jag ju i skolan på dagen.. skulle få en idé till projektarbetet... har väl lite krokar nu, men ingen konkret idé .. och jag har verkligen spårat in på stadsplaneringsprojekt - det kanske inte är mitt största intresse? Men dock intressant att veta var skattepengar går .. blah det är jättesvårt att välja när man får välja vad man vill!
- Liza bjöd på lunch och vi fick mycket diskuterat: men inget som rörde skolan tyvärr ^^
 
På eftermiddagen drog jag till jobbet: fick lite jobb gjort innan det var dags för inspirationsföreläsningen "Trött Fet 40" - den handlade om träning och kost. Detta på ett mycket lättsamt och inspirerande vis :) När man kan få två timmar att flyga förbi är man en bra föreläsare! Konsensus av föreläsningen skulle jag säga var att man ska sätta upp mål och skapa rutiner i matvanor och träningsvanor.
- Kvällen spenderade jag med bästa förken Mordhot :) Vi drog till en indisk restaurang på söder - mycket god mat och trevligt sällskap, det är så man ska spendera sina måndagar! Efter maten vandrade vi upp till Medis, tog en 7eleven-kaffe, satte oss på en bänk och babblade vidare :))
 
Idag måste jag verkligen få ihop en början till ett PM i alla fall, hade tänkt ha klart det imorn.. eftersom deadline är på fredag - jag åker till Göteborg på torsdag... och jobbar hela dagen på torsdag.. har föreläsning imorn: dessutom börjar min danskurs imorn. Mitt liv är ett kollage och jag får sluta sova!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: