notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dags att sätta fart!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Bättre sent än aldrig, nu tänkte jag berätta om min lördag :)
 
På dagen bakade jag bröd (inget recept den här gången heller), städade och tog det lugnt! På eftermiddagen droppade Tottie förbi =) Vi drack kaffe och babblade!
 
Runt klockan sex var det dags att röra sig mot stan: mötte Liza på centralen och åkte mot Hässelby! Laura hade fixat massa gott och vi drack massa vin :))
- Tror vi var runt sju tjejer och Felix :D hihi
 
In mot natten skulle vi in till stan: de ville till Debaser och jag ville till Rocks! Så det slutade med att jag och Liza drog till Rocks och övriga drog till Debaser ^^ hihi... mmh ibland vill man inte ge med sig :p och då är det lika bäst att alla får göra som de vill!
 
På Rocks drack jag bara en drink kvällen till ära - kände mig lagom berusad i alla fall xD Vill dock minnas att jag fick någon öl eller två ^^ Detta ledde till att jag orkade stanna ända till stängning :O Dessutom följde jag med hem till Kron och efterfestade med honom, Daniel och Robin! .. detta utan att fyllekäka - vad hände där?!
 
Jag vaknade upp på Krons golv på söndagen... klockan började närma sig tio - så det var dags att vaaakna! Rebecca hade messat så jagg bestämde mig för att rumla från Kron, genom halva stan till Rebecca.. jag råkade gå i fel riktning typ 2-3 gånger.. kände att jag ville spy på Vasagatan (men höll mig).. seeen gick jag nästan in i en stolpe respektive en cyckel.. TROR och smått anar att jag var ganska så full ^^
 
Jag och Rebecca drog till Taco Bar och åt frukost :))
- Vi satt där ett ganska bra tag och snackade!

Resten av dagen spenderade jag med ostbågar och dipp i sängen.. kikade på typ 20 avsnitt av Cougar Town innan jag somnade sött ^^
.. ah en helt vanlig söndag alltså!
 
Igår var en stressig dag med massa jobb på olika ställen.. jag var klar vid fem och då drog jag hem till pappa och käkade middag.. sedan var det dags att möta Rebecca: pilateskursen har börjat igen! Så nu kanske ryggen vill må lite bättre igen :))
 
Idag ska jag plugga .. fixa med projektarbetet hela dagen - handledarmöte klockan ett: då ska vi redovisa vad vi har åstakommit.. för mig är det just nu mycket enkelt: NADA...
.... så jag ska väl fixa frukost så jag kan sätta igång snart!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: