notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tjugotvå år och har höstlov, suck on that!

Kategori: den eviga monotomin

Jag har lämnat in mitt examensarbete: fram till nästa måndag är jag ledig!
- Denna ledighet råkade hamna under vecka 44 = höstlovsveckan, scoore! :))
 
Igår var jag i skolan hela förmiddagen - reviderade klart arbetet på några timmar.. sedan drog jag till gymmet! Det var skönt att kunna träna lite... Efter tränandet gick jag och mötte Rebecca, vi tog en fika och snackade skit ett tag.. Klockan fyra skulle jag möta syrran i slussen. Vi gick och handlade på fatburen och åkte hem till mig :) Jag lagade tacogratäng medan lillasyster kikade på eftergymnasiala studier - hon tar ju studenten om 1,5 år - så självklart börjar hon redan bli stressad? ehm..
- Vi käkade middag, kikade på Solsidan och snackade hela kvällen - sedan sov syster över (och hade sönder min garderob) ... mycket trevligt :))
 
I lördags började Så mycket bättre: tror att detta kan bli den bästa (alternativt den näst bästa säsongen). Det är fan ett program som jag verkligen tycker om :)) Vet egentligen inte vad grejen är - men ah jag gillar det! Gillar de som är med i år.. så tror att de kan bli mycket braaa...
 
Idag ska jag titta på tv ett tag till, käka lunch och såå... sedan ska jag dra in till stan och shoppa lite (jaaa.. jag har pengar kvar på ett presentkort och så har jag sett lite glas jag inte bara VILL ha, jag SKA ha dem). Efter det drar jag till jobbet och .. jobbar lite.. blir nog middag på jobbet.. så att jag slipper åka hem när jag ändå ska träna klockan halv åtta. Japp det är måndag = pilates :)
 
Det känns konstigt att vara hemma såhär mitt på dagen.. hur är man ledig? - hahah kom på: säger jag som ska jobba i eftermiddag; am I doing it wrong?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: