notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

SKÅL!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Jag är faktiskt inte bakis idag, fötterna är lite ömma och såå men annars är det utmärkt!
- när jag har kikat klart på Legally Blonde ska jag dra mig till Huddinge centrum för att handla lite :)
 
Igår mötte jag Liza, David, Laura, Sara, Lina, Henmone, Reyam, Anna, Lovisa och en jävla massa människor på Baltazar. Där drack vi vin och redbull vodka medan vi snackade (: mycket trevligt!
- Vi var så många att vi typ inte fick plats runt bordet.. trots att det var stort med en soffa runt (eller ah som ett U.. runt vore korkat - då skulle man inte komma in juuu).. Vi försökte få Liza att lägga sig på bordet så vi kunde ta bodyshots från hennes navel ... meeen hon gick inte med på det, förstår inte! ;)
Det var jättekul att träffa fröken Laura igen, senast var på hennes födelsedag :O INTE okej!
 
... det var någonting jag lovade David att jag skulle skriva här.. men kommer inte ihåg vad det var.. sjuukt irriterande.. men han var ju svinpakad efter första glaset så han lär ju inte heller minnas ;)
 
Runt elva tror rumlade vi ned för Götgatan och landade på Kvarnen!
- Never change a winning concept liksom..
På vägen dit dök även Alvaro upp, sedan även Niko =) När vi just hade kommit in och ned i vip-avdelningen dök även Felix upp!
Där blev det lite fler drinkar och jäkla massa dans.. musiken kanske inte riiiktigt faller mig i smaken där, men vafan det är ju bara att dricka, dansa och umgås - då glömmer man tillslut att musiken är urkass^^ haha...
 
.. jag slutade dricka ganska så tidigt (för att vara jag), det ledde till att jag i princip var nykter när det var dags att ta nattbussen.. inte köra-bil-nykter men jag rådäckade inte så fort jag kom in i bussen :P haha.. så när jag kom hem tvättade jag av mig sminket OCH borstade tänderna - så det kändes inte som att vakna från de döda morgonen till ära ^^
 
Syrran ringde och väckte mig kvart i elva, hennes första kommentar var "men du sover väl inte så här länge!" .. det brukar jag i och för sig inte göra... men blev ju berövad på min söndagssömn förra veckan.. jag och gud har den lilla detaljen gemensamt; vi vilar på den sjunde dagen.. vilket egentligen är lördagen.. men skit samma .. i vår tid och kontext är den sjunde dagen söndag. Så jag och gud vilar på söndagar...
- Det var skönt att slippa gå upp i ottan idag... var hemma strax efter tre, så somnade väl halv fyra, och fick sova till vart i elva: scooore!

Jag tappade mina vantar på Kvarnen.. mina assköna lila jättebra vantar.. kanske ringer dit och frågar efter dem.. de var sååå bra! .. och nya... tills vidare ska jag leta reda på mina randiga tummvantar (om jag inte har slängt dem...) som har överlevt typ tre vintrar med mig :O
- Men asså saatan vad jag frös hela vägen hem från bussen igår.. utan vantar och med en tunn jacka .. förbannade verkligen mitt val av kläder då... det är nästan dags att plocka fram vinterjackan till utgångarna om man inte ska vara svinfull ^^
 
Igår kom jag på att jag fick en ny vinterjacka förra året .. gick nämligen och tänkte på hur jag skulle ha råd med en varmare jacka.. har ju bara tre pälsar - eller är det fyra.. men haha .. vill ju ha en enfärgad också :p kanske en enfärgad päls i år.. vore nice, typ svart, eller rosa.. men det måste vara rätt rosa.. inte skrikig.. typ mer metallic-rosa .. eller en vit.. okej det här kan hålla på föralltid.. jag fick iaf en svart jacka förra vintern, den är lite längre, dragkedjan funkar och den är fodrad ^^ .. meen en päls :D
 
 
Näh nu ska jag ta mina ömma fötter och släpa mig ut.. först till soprummet och göra mig av med lite elgrejer.. seeen till Huddinge! :)
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: