notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

så går hela veckan alla dagar och år

Kategori: den eviga monotomin

Så var veckan slut igen.. det är lite som en på dansen sa i onsdags... det finns bara två dagar i veckan: måndag och fredag. Det är ju visserligen söndag idag, men principen stämmer :P 
- Idag ska man ställa om klockan, tyckte att den på micron gick fasligt fort! Så skönt att datorn och mobilen har koll, så att någon (något?) hade det!
 
I fredags var jag ute på bravader: minns inte senast jag var ute på en fredag.. lördagar är ju annars min utgångsdag! Jag började fredagen med att klippa mig :D sedan shoppade jag lite också.. och struntade i att gå till skolan.. alla behöver en ledig dag! På kvällen lagade jag lite ketchup, åt lite middag och drack lite vin innan det var dags att fixa sig! Liza stod utanför min port cirka halv åtta: tillsammans gick vi vi upp till Niko! Där var även Robin och David :) Det dracks en del .. och min panda leverade korthändigt på tekken... dumma panda.. Miss Laura dök upp efter ett tag också :D
 
Runt midnatt drog vi in mot stan: David skulle hem, Robin skulle till några polare och väl inne i stan började Liza må dåligt - så hon var tvungen att åka hem =/
- Vi som var kvar - jag, Laura och Niko - drog till Fasching :) Hade aldrig varit där: men ingen kö och helt okej inträde, första intryck OK. Väcktarna utanför snackade med en grabb när vi kom:
 
- Jag är klubbägare i Sundsvall, grabb
- Var det du som släppte in Ken Ring igår? vakt
- mmm eller så var det jag som ringde polisen, grabb
 
DAMTAMTAAA undra vad det handlade om mer specifikt hihi - lät ju en aning spännande ;) Men ah, vi kom in (utan att visa leg?) och hällde i oss lite fisherman :) Sedan fortsatte kvällen i cuba librens teckan! Vi dansade ganska mycket... som vanligt.. runt halv fyra gav vi upp: jag och Niko fick ta vår älskade nattbuss hem.. men jag tycker vi hade tur: det var Visättrabussen som stod inne när vi kom upp till hållplatsen :D Driektbuss hem för min del^^ På bussen är det alltid drama: det var ett par som satt framför oss.. grabben gick bak och snackade med någon brud så tjejen framför började härja (gråta skrika och vara dramatisk).. mycket spännande det med :p
 
Gårdagen spenderade jag sovandes till klockan elva.. sen kollade jag lite på tv innan Sara hörde av sig :) Hon behövde hjälp med en utklädnad samt låna mina zebraleggins^^ Jag åkte hem till henne och räddade dagen ;) Sara bjöd på middag: pasta med lax och diverse tillbehör :D Alltid lika trevligt att hänga med fröken Mordhot :)
 
Dagen till ära ska jag ner till skolan och slutföra mitt projektarbete.. det får ta hela förmiddagen typ.. så ska ha med mig någon slags lunch.. för att sedan kunna åka direkt till gymmet. Japp, jag känner att detta är en ypperlig dag för att träna :)
- Ikväll kommer lillasyster hit och umgås! Vi ska laga tacogratäng och umgås!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: