notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

en lång, lååång dag

Kategori: den eviga monotomin

Den här onsdagen som faktiskt är en tisdag (men eftersom jag är helt jävla slut så håller jag inte reda på sådana petitesser) har jag spenderat till stor del ute i Nacka.
 
Dagen började med att jag släpade mig ur min varma säng klockan kvart i sex.. det var bara att hälla i sig kaffe och slänga på sig något anständigt (nåväl det blev kläder i alla fall).. jag skulle vara på Nacka stadshus klockan nio. Var där en halvtimme tidigt, så vandrade runt och filosoferade ett tag ^^
- Intervjun med analysexperten gick snabbt och smärtfritt, hon var mycket trevlig och gav mig massa bra information.
 
När jag var klar tog jag det gamla åbäket till buss ut till mamma (japp, 414 kan vara den segaste linjen som finns).. när jag kom ut till mitt barndomshem möttes jag av två glada hundar och en hungrig katt ^^ Att båda hundarna var hemma var lite misstänksamt eftersom mamma i vanliga fall tar med sig en av dem till jobbet.. såå jag ringde henne - hon var på g hemåt för att käka lunch (efter att ha varit ute på projekt), vilket sammanträffande: så det blev lunch med mamma idag! :)
Efter vi hade ätit tog vi en sväng med hundarna, sedan skulle mor tillbaka till jobbet.. då förberedde jag mig för nästa intervju och segade ihop i soffan...
 
Runt halv två började jag gå ned mot min gamla skola: Boo Gård. Där skulle jag träffa rektorn klockan två - och eftersom det tar 10-15 minuter att ta sig dit så var jag tidig.. såå jag tog en sväng i de gamla kvarteren... intervjun gick jäkligt fort .. var så trött i skallen så kom inte på några vettiga frågor förutom de jag hade skrivit ned innan..
 
Jag passade barn hela kvällen. Kan inte fatta att jag måste sluta med det snart.. kommer inte ha tid att åka ut till Nacka en gång i veckan hela livet.. inte när praktiken börjar iaf :/
- Har passat dem i 3,5 år ...
 
Nu är jag äntligen hemma igen.. soova.. ska upp tiidigt imorn igen.. längtar så förjävligt efter att få sova ut - det är helt galet.. men ah sova får man väl göra efter hjärtattacken jag inte ens har tid med.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: