notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

freedom, freeedooom, FREEDOOOM

Kategori: den eviga monotomin

God morgon, jag har hört att det är tisdag idag - men jag har mer av en torsdagskänsla... kanske för att jag jobbade så mycket med examensarbetet i helgen... idag klockan 12 är det deadline: så jag lämnade in mitt arbete igår!!
- Fick världens migränanfall igår mitt under arbetet... snacka om att snubbla på mållinjen.. men efter att ha gått hem och sovit i två timmar så var jag back in business! Gjorde klart arbetet, skickade in och drog och tränade! ;)
 
Nu sitter jag och äter frukost och kikar på Nyhetsmorgon.. har haft sovmorgon till klockan sju - då hade jag tvättstugan.. så ah jag tvättar och tar det lugnt innan jag ska dra till jobbet.. idag ska jag jobba hos pappa, sedan åka ut till Nacka och passa barn :)
 
I fredags lånade jag en kamera i skolan, den fungerade inte. Detta märkte jag när jag kom till Skärholmen på morgonen.. Jag gick då hem till Liza och skyndade på henne lite - sedan åkte vi till skolan.
 
På lördagseftermiddagen åkte jag till Nacka, Stefan har många kameror - så jag fick låna en!
- Fotade nere vid skolan (till mitt examensarbete).. mamma och hundarna följde med ned :)
 
Lille Nemo blev trött medan jag fotade till mitt projektarbete..
 
.. och den där Molly blir aldrig trött - här har vi en fyraårig valp!
 
När jag kom hem kände jag för att fotografera hösten genom mitt fönster :) 
.. hmpf ett ljus är snett :/
 
Dagen därpå kunde jag åka ut till Skärholmen igen.. då fick jag bilder på den skolan ocksååå =)
Jag fick för mig att fota en höstig trätrappa ett bra tag.. fråga mig inte.. så här e den bilden jag tyckte bäst om:
 
=)
 
 
 
Näh nu måste jag ned till tvättstugan igen..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: