notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

en överraskningarnas afton!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Jag hade jättekul igår! :D
 
Klockan fem var jag inne på söder, mötte upp David och Gabriel på tunnelbanan mot Gubbängen. Vi skulle hem till Alvaro för att överraska Liza! I tre veckors tid har jag vetat om att Alvaro planerade en överraskningsfest för henne ^^ .. det har varit svårt att inte säga någonting!

Lina, Reyam, Zoi och Dariel var redan där när vi kom - Alvaros bror kom samtidigt som oss, sedan dök även Laura, Sara och Hermone upp! Egentligen skulle vi agera lite casual och bara hänga där när Alvaro kom med Liza .. men iställte gömde vi oss i köket... med lampan släkt.. i typ 20 minuter ^^ hhahah... det var svårt att hålla tyst och inte garva!
 
Tillslut dök de upp - Alvaro sa åt Liza att gå in i köket, hon öppnar dörren och vi alla vrålar rakt ut typ! aaahahahah Liza halvt ramlade baklänges och skrek av chock - det var extremt roligt :D Skrattar av att bara tänka på det :D
 
Såhär cool var hon inte när hon öppnade köksdörren :D
- men ah den här bilden är från Robins maskread förra året :)
 
Sedan åt vi massa god mat och drack vin.. och mojitos!
- Sjukt nice alltihop! :))
 
Jag, David, Laura, Gabriel, Agnes och Felix hade splittat på ett sällskapsspel i födelsedagspresent till fröken födelsedagsbarn! Det blev Alias - som vi sedan spelade! :D
Mitt lag - team rosa - vann såklart!
 
Glömde skriva om en sak igår: Sara är så rolig :p haha.. vi stod på dansgolvet på Kvarnen i fredags och dansade.. mycket seriöst vill jag lova ^^ hahah så kläckte Sara ur sig:
"Shit jag trodde ingenting kunde chocka mig längre - så kommer du! Du är ju helt underbar!" xD
Hon påminde mig om detta igår - blev lika glad igen :D det är ju trevligt att vara underbar och shockerande ^^
 
När klockan började närma sig halv ett var det dags att åka in mot stan, de flesta skulle bara hem - så jag drog till Rocks för att möta upp en nykter Tottie! :)
- När jag kom in stod Pete framför mig: han hade lista +1 men hans +1 var inte med så jag sprang fram "Hej Pete, jag kan vara din +1" - alltid sjukt nice att slippa betala :)
 
Det var inte överdrivet mycket folk ute .. men tog en drink hos Lasse och tog ett varv med Tottie - sedan bestämde vi oss för att det räckte .. hon hade en karl hemma på soffan så .. hon åkte med hem till mig och åt nattlunch :)
 
Vi kom på det bästa igår - fyfaan vad jag garvade: låg i sängen och snackade om hur vi tränar och bakar och tar tillvara på hela broccolin.. så sa jag:
- Welcome to the dark side.. eller typ the pink side!
och Tottie tillade: Typ the pink fluffy side with glitter on it?
HAHAH
... sen kommer jag inte ihåg hur vi kom fram till: "Welcome to the pink and fluffy side with glitter on it - It's awkward and inappropriate. Typ som att göra kycklingdansen för sig själv på dansgolvet eller att gå och lägga sig klockan 21 på en fredag!" 
.... japp så roligt kan man ha det halv fem på morgonen ute i flempan efter lite broccoligryta och matvete ^^
 
(... ah måste köpa en ny kamera så att jag kan ta lite nya bilder igen...)

 
Vi vaknade strax innan tolv, då käkade vi lite frukost innan Tottie var tvungen att åka hem.. så nu ska jag bara nörda klart ... sedan slänga på mig lite kläder och gå ut på prommenad: det är fint väder och jag måste samla ihop steg... kanske går upp till Pulsen och handlar te, morötter och lite roligare kryddor... inte för att jag är überrik.. men något ska man väl roa sig med.. och jag har köpt kycklingfiléer så ska väl laga till dem idag... så att man har lunch och sådant i veckan :)) .. och något att göra idag.. 

Jag har ont i halsen. Undra om det kan vara av allt skrikande under Alias-spelandet.. haha xD
- Måste bara säga igen: jag vann! .. eller okej mitt lag ;) vi vann.. Jag, David och Laura! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • David säger:

    Team LCD for president... Riktigt bra kväll igår!

    2012-10-08 | 00:41:13

Kommentera inlägget här: