notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

En ny era!!!!

Kategori: den eviga monotomin

Jag tog den sista orange:a post-it-lappen nu! Den orange:a eran är över - och nu fram över blir det DAMTAMTADAAAA *trumvirvel* en gul/grön era! Jag köpte post-it lapparna på typ biltema... för en jäkla massa år sedan.. typ 2006-2007 (det är huuur många som helst!) jag har nu använt upp 3 färger och har 2 kvar.. sen måste jag köpa nya! Gissningsvis tar de här lapparna slut om 1-2 år: så dags att börja planera ^^
 
Idag hoppade jag över pilatesen.. frös så galet om fötterna när jag gick från jobbet att jag gick in på H&M och handlade lite :) jaa underkläder, strumpor och ett linne! Fick ett presentkort av familjen jag har passat barn åt i 3,5 år, som ett tack liksom.. Jag fick det förra veckan och det var laddat med 500 spänn: de är slut nu! jaa... köpte ju en kjol, vantar, puder och örhängen förra veckan :p
 
Jag och Liza var på stan idag (utan att handla ngt) innan jag drog till jobbet också.. märks att det inte bara var vi som har höstlov nu! Herregud va mycket folk det var ute.. men vi skulle försöka hitta inspiration till utklädnad .. sprang på Daniel på Buttricks:)) tillslut kom vi fram till en kanske-idé, så ska ha konceptmöte senare i veckan ;) hihi
- Nu är jag så galet trött, fattar inte varför ... men så är det... så kanske ska laga lite mat? För framtiden då.. åt middag på jobbet idag! Så får se vad jag orkar med..
 
Hahahahah jaaaa nu börjar The big bang theory: avsnittet när Sheldon är rädd för fågeln först :D hihihi
"Make a pot of tea Leonnard, it's gonna be a long night" ... aahaha Sheldon! :D men mm te - det kanske man ska ta sig en kopp av ... så kanske jag inte fryser ihjäl!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: