notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

damdidamdam

Kategori: den eviga monotomin

Nu är jag hemma efter en lååång dag.. är svintrött, så ska bara varva ned lite och sedan sooova!
Idag har jag gått över 21000 steg.
 
 
Jag var i skolan strax efter åtta imorse - satte mig i datorsalen och arbetade med projektet. Vi ska lämna in råmanus imorn, men ah det får vi ju se hur det går... har ju inte gjort så mycket att redovisa än. Liza kom till skolan typ tio - då stannade arbetsprocessen upp lite - vi hade så mycket mer intressanta saker att prata om^^ 
 
Efter lunchen begav jag mig till Skärholmen och Lillholmsskolan - där träffade jag bitr. rektorn för en intervju.. fick nog de svar jag behöver till mitt reportage. När jag var klar där så var det dags att åka mot jobbet. På centralen sprang jag på Alex han avslutade vår konversation med att säga "man ser dig ju aldrig ute längre!".. en kommentar jag ofta får men den här gången kunde jag skratta till svar och säga "men Alex, vi träffades ju på Rocks i lördags!" .. lille muppen.. hahah...
 
Jag jobbade till fem ungefär.. sedan skulle jag fördriva tiden till halv åtta - åka hem kändes onödigt då jag var i vasastan. Sååå... jag gick runt och kikade i affärer :D
- På vägen mot Lagerhouse stötte jag på Emma! Hon skulle till Blue Fox - såå jag hängde på, sedan joinade hon mig till Lagerhouse! Det var kul att träffa henne, senast var nog på Wacken :O .. jag följde henne till tåget.. seen fortsatte jag min vandring; har hittat massa saker jag vill ha men inte har råd med!  
 
Efter två timmar av vandrande i city så jag vände tillbaka till odenplan! Strax efter sju började jag röra mig mot cybergymnasiet (där pilateskursen är).. på vägen dit sprang jag på Jenny - vi snackade lite om projektarbete och handledning.. samt den lägenhet hon hade varit och kikat på!
 
Det är roligt det där med att man träffar folk till höger och vänster när man är ute på stadsvandring :p
 
Såå skönt att vara hemma igen :)) Nu sitter jag och väntar in ett samtal från Liza medan jag äter yogurt med äpple, russin och kanel.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: