notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dags att andas

Kategori: den eviga monotomin

Jag råkade vara i stan 1,5 timme tidigt... så jag gick en jäkla massa.. 13000 steg innan klockan tolv, thank you very mutch (japp har stegräknare - jaa pga stegtävlningen på jobbet). Jag började med att gå av vid södra station och gå mot city...  Kom till Gallerian innan affärerna hade öppnat, så satte mig vid ett bord för att andas lite (strukturera upp min tid).. sedan öppnade affärerna: så in the spirit of saveing money så köpte jag ett nytt headset: det är rosa och glittrigt :D:D
 
Klockan närmade sig halv elva - så jag gick bort till hantverkargatan (vid statshuset) .. och höll min intervju med en mycket trevlig grundskolechef!
 
Sedan gick jag tillbaka till södra station.. åkte hem: och nu ska jag renskriva alla anteckningar.. trakasera lite mer folk ... men fööörst lunch:
 
Matvete, champinjoner, lök, äpple och russin
 
Paniken har lagt sig en aning: har liiiite bättre koll på tillvaron.. och man kan ju inte göra mer än vad man kan.. så det är väl bara att bita i det sura äpplet om det blir så att deadline inte håller...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: