notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

trötter.

Kategori: den eviga monotomin

Jag är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig NU.. och klockan är sex. Såå måste väl kanske vänta liite till.. dessutom så kaanske jag ska laga mat till veckan också.. kommer ju inte orka sådant på kvällarna den här veckan heller :/ 
- Idag har jag jobbat. Det var inte så jobbigt i sig, men jag var ju ute igår såå det blev lite tröttsamt..
 
Igår mötte jag Agnes på tåget mot stan runt åtta! Vi drog till Big Ben och väntade in David, Anna och Lovisa :) Sedan kom även Agnes vän Elin :)) Vi tog några öl - sedan skulle de andra hem.. så jag drog till Gondolen och mötte upp Rebecca - hon var där och tog ett glas med sin mor :) Så vi tog en öl där innan det blev Rocks. Det var förvånandsvärt lite folk där men vi hade kul i alla fall :)) Efter stängning väntade vi in Johan och grabbarna.. mest för att Rebecca skulle ha med sin karl hem ^^ Så vi käkade pommes och satt på en bänk med Henke medan vi väntade :) Det kom fram massa skumma typer och snackade med oss! 
 
Det slutade med att jag tog taxi hem. Inte så ekonomiskt.. men jag älskar taxi, eller ah att åka bil hem från stan när man har varit ute o slarvat - så jääkla skönt!
 
Nu ska jag sätta fart på matlagandet.. börjar nog med en grönsakssoppa. Improviserad till tusen! Eller juste pizzadeg först.. har massa pizza-topping hemma såå det är bara att köra.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: