notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Take what you can, give nothing back!

Kategori: den eviga monotomin

LÖÖRDAG :D
 
Jag vaknade halv fem imorse.. fast jag höll mig från att gå upp till klockan halv nio :) Nu sitter jag och kikar på Pirates of the Caribbean, och har precis ätit upp min frukost :)
- Ska väl dricka lite kaffe också.. jäpp på senaste tiden har jag druckit "te" till frukost - varmt vatten med citron, honung och ingefära. Igår tog honungen slut.. så idag drack jag faktiskt te.. med citron och ingefära. Jag ska verkligen försöka att hålla mig frisk den här vintern..  så då är det bara att bygga upp ett immunförsvar!
 
När filmen är slut ska jag vandra upp till Flemingsberg och hämta mina nya skor.. och min nya handväska :D Haha det här med att beställa saker på internet är verkligen min grej nu - beställde just en nyårsklänning! Allt är Rebeccas fel: inte bara beställandet på internet som så länge har varit hennes huvudsysselsättningar ;) men det här med nyår också! Hon har redan börjat planera allt: så jag drogs med i hysterin xD ahaha... sååå japp, jag vet redan vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha mitt hår.. och allt sådant :S .. meeen eftersom det är så långt kvar kommer jag väl hinna ändra mig några gånger ;)
- Fast ja, det här är året jag köper en ny nyårrsklänning! Trots min teori om att jag kan ha samma klänning år efter år, jag kommer ju aldrig ut på krogen i den (det är planen varje år, meeen någon har en tendens att bli lite för rund under fötterna innan det är dags).
 
Idag är planen att träffa Liza runt ett-tiden - vi har inte lyckats ses på över en vecka!!
Sen ikväll blir det öl på Big Ben med Agnes och de hon har lyckats samla ihop - i vanlig ordning har jag ingen aning om detaljerna: jag vet att jag ska vara där, och var där är - så det är väl framsteg?
 
Jag och lillasyster har bestämt oss för att åka utomlands i påsk: när hon kommer hem till jul ska vi kika på resemål och priser - det kommer bli kul det :))
.. jaa... nu när Frankrike inte blir av så måste jag ju planera om hela min vår.. till att börja med boka Thailand... sen lägga upp alla resplaner som kan väga upp för att jag inte får bo i Nice en termin. Dumma Mälardalens högskola som ställer in mina mål och drömmar.... /arg_tjej_90.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: